Go Djol

f

Ringde till yngsta brorsan förut för att höra vad han önskar sig i julklapp.
Jag vet att jag är tidig, men som student är det bäst att vara ute i tid för pengarna räcker inte annars!
 Ialla fall så kom jag och tänka på när jag var runt 13 år gammal och rensade min cd-samling,
 jag gav allt jag inte ville ha till lillbrorsan. Ett år senare på julafton så fick jag den här i julstrumpan.
 En singel med Five som jag gett till honom. Haha, hur sött som helst, och dessutom den fina
stavningen på både mitt namn och "God Jul" -EMELi GO DJOL.

Kommentarer
Postat av: Linda

alltså jag vet inte ens vart jag ska börja... du är en sån fin människa så jag tappar orden. tack för allt det fina du skriver till mig, det går rakt in i hjärtat.



de gör verkligen det.



du är en underbar människa, emelie.



ps. texten på headern heter "riesling". du hittar den på nätet.

2008-10-17 @ 21:23:24
URL: http://boje.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0