Kalaskvällen!



Hej-kom-och-hjälp-mig vad jag är blek jämfört med Chrissan.
Men så gillar jag ju inte solarium heller.

Igår var vi i alla fall i Karlstad! Vi förfestade på ett hotellrum på Elite Hotel, HUR FINT SOM HELST!
Sedan drog vi till Glada Ankan och kollade på Ina som sjöng där! Det var hur kul som helst, och jag
 träffade massa gamla kompisar och det är alltid roligt! Däremot tyckte inte min hals om att jag
 gick ut igår, för när jag skulle åka hem upptäckte jag att jag inte hade någon röst kvar. ALLS.
Jag kraxade verkligen som en kråka! Lite bättre idag men jag låter inte klok!
Så idag fick det blir hostmedicin och varm oboy till frukost. Nice way to start a day.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0