Vad ska man vara?



Till helgen är det Halloween, och Jag ska på Halloweenparty!
Nu kommer ju då den stora frågan; vad ska jag klä ut mig till?
Jag vill helst inte vara en häxa eller något annat som många kör på...
När vi snackade om det i studiegruppen förut så nämnde Oscar
 att han ska vara Batman om han hittar kostym för det.
 Då kom jag på att jag kanske ska vara Batwoman!
Hon är ju ändå GÖRTUFF och ni som känner mig vet ju hur frälst jag är i Batman-filmerna.
Nu gäller det bara att hitta en dräkt! Jag är ju inte ute i så där supergod tid...
Ska kolla i Karlstad i morgon om jag hinner efter skolan, får hoppas att
jag kan finna något liknande i alla fall.

Ska ni klä ut er på Halloween? I så fall, vad ska ni vara?

Kommentarer
Postat av: Emma

hej.. hoppas verkligen du läser detta.jag var inne på din gamla blogg och hittade ett marilyn monroe pussel du köpt. har letat som en galning efter just det pusslet men kan inte hitta det någonstans. kan du snälla svara på detta så jag vet vart jag kan hitta ett likadant. MVH Emma

2008-10-28 @ 17:45:24
Postat av: sandrajohander

Vilken bara idé att vara batman :)

2008-10-28 @ 17:56:34
URL: http://snjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0