Felon!



Har för mig att Alisa tipsade om den här filmen för ett par veckor sedan.
I alla fall så kollade jag och Tobbe på den i helgen och vi tyckte den var jättebra.
Den handlar om en kille som åker in i fängelse för att ha dödat en inbrottstjuv som bröt sig in i hans
 hus när han och hans familj sov. Jag är helt såld på fängelsefilmer och serier (helt inne i OZ just nu),
och den här filmen sällar sig till skaran som får mig att älska dem.

Övrigt tips för er som också gillar fängelsefilmer är Animal Factory med Edward Furlong.
Den är hur bra som helst!

Kommentarer
Postat av: Anna

den där såg min pojkvän för nån dag sedan o han gillade den också :) jag får kanske ta o se den :D

2008-09-09 @ 21:30:44
URL: http://www.metrobloggen.se/tavling
Postat av: Alisa

Men gud vad kul att du tog an dig tipsen!:) WOW! Det glädjer mig hehe!

2008-09-10 @ 19:43:58
URL: http://alisagonzalez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0