Grejsaker.

ff

Det här ni, mina vänner, det här är ett TVSpel som heter duga!
Alldeles nytt till Nintendo Wii! Det roliga är att det känns som ett Super Nintendo spel,
allt är två-dimensionellt och hur mysigt som helst!!!
Tobbs köpte det när vi var i Karlstad i fredags, och efter en testrunda så kan jag säga att det är
hur roligt som helst. Jag har saknat sådana här spel, när alla nya konsoller kom så
 kändes det som om de tappade den här mysiga TVspels-känslan som bara finns
till typ 8bits och Supernintendo. Men titta, här kom den tillbaka!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hörde igår att det finns fitness Wii och yoga också, för jag har väl inte drömt?...... En av mina kurskamrater berättade att de har Wii på äldreboende!!!

2008-09-28 @ 17:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0