Det dyraste jag äger...



Igår när jag inte kunde somna så låg jag och tänkte på vårat samhälle som
verkligen uppmanar oss till konsumtion. Sedan började jag fundera på vad det dyraste jag äger är.
Och fnissade för mig själv när jag insåg att det dyraste jag äger är MITT STUDIELÅN.
Och det går ju inte av för hackor.... Haha
Det bästa med att vara student är att det ändå håller mig kvar på jorden.
Jag kan inte sväva iväg och leva lyxliv och köpa massa onödiga saker för dyra pengar.
Jag får ta varje månad som den kommer och hoppas på att det ska bli något över som jag kan
sätta undan... Jag tror att det är ganska nyttigt, för jag skulle aldrig
vilja att ytligheten tog över mitt liv så brutalt som den verkar ha gjort med
en mängd unga kvinnor, många av dem välkända här på nätet...
Men det DYRBARASTE jag äger, ja det är min kärlek till min familj, mina vänner och Tobbe.
Den kan ingen någonsin ta ifrån mig... Hur fattig jag än kan bli.



Vad har ni lagt ned mest pengar på?

Kommentarer
Postat av: Amanda [ Girlyliicious ]

S; Ja visst var det=)



Hmm.. Måste nog vara min Turkiet resa förra året, gick åt 11 000kr då, och jag har inte ens någon inkomst haha :P Dock är det ju inget jag äger nu, eller ja, Ett minne ialf :)

2008-08-08 @ 12:14:20
URL: http://girlyliicious.blogg.se/
Postat av: Amanda [ Girlyliicious ]

Jag vet inte vad jag ska säga, det är UNDERBART!! Min kompis som jag åkte med åker imorgon i 2 veckor! Och jag är så jävla avundsjuk .. Nej men allt jag kan säga är att det är underbart där & en stor plåga att åka därifrån :(

2008-08-08 @ 15:54:16
URL: http://girlyliicious.blogg.se/
Postat av: Amanda [ Girlyliicious ]

Haha du jag är minst lika flygrädd, hände en sak med flyget då vi var uppe i luften osv, men det kan vi ta senare :) Vars i Turkiet ska du och med vilket flygbolag? :)

2008-08-08 @ 16:51:20
URL: http://girlyliicious.blogg.se/
Postat av: Amanda [ Girlyliicious ]

Okej, då åker ni med samma som vi åkte med :) Alltså Atlasjet heter planet :)

2008-08-08 @ 17:04:50
URL: http://girlyliicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0