Redo för Turkiet!



Om precis en vecka åker jag och min älskling Hannah till Turkiet!

Jag kände att jag var tvungen att införskaffa lite solglasögon inför våran resa.
Och i Karlstad i fredags fann jag de här två paren. Jag är helt överlycklig över att ha hittat ett par
pilotbågar som faktiskt ser okej ut på mig. Jag har provat massor och aldrig hittat några som sitter bra förän nu.

Sedan mina vänner ska jag säga er att jag har fått en uppenbarelse.

När jag stod och testade massor av solglasögon så insåg jag att min näsa måste vara lite sned. För alla solglasögon jag någonsin ägt eller provat sitter pyttelite snett, som ni ser på bilderna så ser man mitt ena ögonbryn mycket mer än det andra. Haha.
Som min fotolärare sa en gång i tiden: "Det finns inga perfekta ansikten, inget ansikte
är precis lika på ena sidan som på den andra."

Och han borde ju veta som tagit så mycket porträttfotografier i sina dagar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0