En otrolig sommar

uuy
Sommaren 2008 har varit helt sjukt underbar för mig.

Jag har dessutom hunnit med allt detta:


  • Varit på semester till Riga med Tobbe.
  • FLYTTAT till Sunne!
  • Arvikafestivalen, som var helt underbar!
  • Lars Winnerbäcks spelning i vackra Ransäter!
  • Pappas 50årskalas!!!
  • Fryksdalsdansen i Sunne!
  • Varit på semester i Turkiet med Hannah!
  • Jobbat, jobbat och jobbat med världens bästa arbetskamrater!


Jag är så tacksam över att ha fått uppleva en sådan otroligt rolig sommar. Den har verkligen varit fullspäckad med nöjen! Och trots att jag inte haft så gott om pengar så har jag lyckats få det att gå runt på något vis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0