Pojkvän/Flickvän

POJKVÄNNEN/FLICKVÄNNEN



1. Hur lång tid gick det innan första kyssen?
Svar: Hm, vi var inte tillsammans ännu när vi kysstes första gången. Och ska man räkna från allra första början så skedde den när vi var 15 år gamla...

2. Vem tog initiativet till första kyssen?
Svar: Det var jag... Jag var nog trött på att vänta:)

3. Hur lång tid gick det innan ni sov tillsammans?

Svar: Haha, det gjorde vi också innan vi hann bli tillsammans. Men den natten kramades vi bara lite...

4. Vem sa /jag älskar dig/ först?
Svar: Det var han. Han kom hem till mig på vår 2-månaders dag med 3 röda rosor och sa att han älskade mig...

5. Hur ofta säger ni /jag älskar dig/?
Svar: Varje dag. Alltid innan vi går och lägger oss, och sedan när man känner för att säga det, vilket har blivit ofta på senaste tiden..

6. Har du ljugit för din respektive?

Svar: Någon vit lögn har jag nog dragit, men han vet nog mer om mig än någon annan...

7. Senaste sms:et du fick av din respektive?

Svar: "Fy fan vad lars winnerbäck är bra. Kyssar"

8. Ditt svar?
Svar: Just det svarade jag nog inte på... Haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0