Utmanad av Alisa

Jag blev utmanad av Alisa att lista mina favoriter, så här kommer de:

1. Klädbutik: Monki
2. Inredningsbutik: - Boulevard
3. Godis: Choklad!!!!
4. Stad: Hmm.. Glasgow var alldeles underbart vackert!
5. Dryck: Vatten är min drog. Annars är jag väldigt kär i Cocacola.
6. Musik: ALLT!!! Favoriter: Coldplay, U2, Lars Winnerbäck, Volbeat, The Pouges
7. Tv-Serie: Scrubs, Desperate Hosewifes och min tonårsfavorit Förhäxad.
8. Film: Hjälp mig. Jag ser så många bra filmer, några som alltid sitter nära hjärtat är nog En djävulsk Romans, Girl Interrupted, Boondock Saints, Rent och Edward Scissorhands. Jag älskar Tim Burtons filmer!!!!
9. Träning: Joggning, eller min crosstrainingsmaskin.
10. Bakverk: Jag är en hejare på muffins och tigerkaka. Annars är jag väldigt förtjust i cheesecake.
11. Kaffe: NEJ. Typ varannat år dricker jag en cappucino, men där går gränsen för mitt kaffebehov.

Jag utmanar: Hannah, Elin, Henriette och Josefin!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Ska göra den direkt =)

Hoppas du hade det bra i Turkiet, ser ut så iaf!

Saknar dig massa.

2008-08-25 @ 14:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0