Vi blandar dagens hits med det bästa från igår.


Jessica Folckers How Will I Know Who You Are - Det bästa från igår???


Ni har säkert hört det "Vi blandar dagens hits med det bästa från igår",
något de kör med på radiostationer. Jag kan nästan spy på vissa radiostationer ibland
eftersom samma låtar spelas om och om igen från morgon till kväll.
Ofta är det bara enkel jäkla pop utan djupare mening. Jag kan ju förstå att de spelar
de låtar som är populärast bland folket just nu, men de här "gamla hitsen"
som de utlovar, ja det är ju bara samma låtar det med!
Det bästa från igår är tydligen : Jessica Folckers How Will I know who you are
(enligt mig tillhör det VERKLIGEN inte det bästa från igår...),
Natalie Imbruglias Torn och några andra låtar. ALLTID samma!

Är det någon mer som vet vad jag snackar om och märkt samma sak?

Det kanske går hem bland många lyssnare, men jag skulle vilja se mer variation
på de populära radiostationerna.

Kommentarer
Postat av: Alisa

Jaa men visst är de:D Jag brukar lägga i lite extra Russin!

2008-08-20 @ 21:36:37
URL: http://alisagonzalez.blogg.se/
Postat av: Vanna

jaa, men påminn mig inte.. blir bara lessen över veta att när trean tar slut så finns det inte någon kvar =(

2008-08-20 @ 21:44:17
URL: http://vannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0