En sådan där jäkla lista.

Denna fann jag hos Hannah, och jag har lika tråkigt som henne så jag kör väl på jag med:

Strippat inför en folksamling: Nej! Haha.
Strulat med en tjej: Ja
Äger ett par vita string: Ja
Har mer än 5 bh:ar: Har ganska många nu för tiden faktiskt...
Älskar killar som har magrutor: Nej det där är jag inte mycket för.
Har haft trekant: Nej
Har färgat håret minst 3 gånger: Otaliga gånger.
Går inte ut utan smink: Jodå, särskilt sommartid. Idag är verkligen en sådan dag.
Har någon gång spelat klädpoker: Oja, och det gick åt helskotta.
Har haft sex på en offentlig toalett: Ja.
Tittat på en porrfilm: Ja.
Du studerar ofta din kropp i spegeln: Inte ofta, men det händer såklart ibland
Älskar att shoppa underkläder: Jag tycker det är jäkligt kul om jag finner något riktigt snyggt...
Du har någon gång föreställt dig själv ha sex med Brad Pitt: Verkligen inte. Han är inte något speciellt för mig...
Du har hånglat med över 15 killar på en kväll: Nej, så illa ställt är det inte.
Du älskar att prata om sex och killar: Det är hemskt kul med ett gäng tjejkompisar!
Har dåligt självförtroende: Nej. Men jag har mina sämre dagar som de flesta, men de bra dagarna
kommer som tur är mycket oftare.
Älskar att få uppmärksamhet: Ja, Ibland, och det beror såklart på vad det handlar om.
För rätt anledning så älskar jag det.
Romantiska filmer är det bästa man kan se: Nej, men det finns ett par som är jäkligt bra. Men det finns så mycket skitfilmer i den genren också.
Du har solat solarium: Det har hänt, men nuförtiden är jag för rädd om min hud för att utsätta mig för skiten.
Du har haft sex med mer än 10 olika killar: Nej.
Du bär alltid läppglans: Nästan aldrig faktiskt.
Du är nöjd med dina bröst: Tobbe älskar dem så jag kan väl inte annat än hålla med då:) Haha.

DU HAR SVARAT ÄRLIGT PÅ FÖLJANDE FRÅGOR:
Väldigt ärligt faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0