Festival-Rapport!



Idag bar det av till Arvikafestivalen!
Dock är jag tillbaka hemma nu eftersom jag jobbar i morgon förmiddag,
 men direkt jag slutat beger jag mig tillbaka till campingen!
Redan på förmiddagen hade många tält slåtts upp, men när jag drog hem vid
 kvällningen så var det betydligt mer än på bilden.
Solen skiner på festivalfolket och det är helt underbar stämning!
Jag kan knappt bärga mig tills jag är tillbaka i sorlet och feststämningen!

Nytt för i år är att det finns vattentoaletter och duschar på båda campingarna,
det är sjukt underbart att ha tillgång till det kan jag lova.

Kommentarer
Postat av: henriette

ååååh.... ha så där JÄTTEkul nu då=)....inte avundsjuk jag inte!!!!!..... ta massor me kort så vi får se sen!!!!=)

2008-07-02 @ 02:50:48
URL: http://henriette82.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0