Love is in the air!



Idag har jag och Tobbe varit tillsammans i 3 år. Jisses amalia!
Tiden har gått fort, men å andra sidan kan jag knappt minnas hur livet var utan honom.
Det bästa utav allt är att jag fortfarande är lika kär, jag kan fortfarande bli helt pirrig bara av att se på honom.
Och när vi är ifrån varandra så saknar jag honom jättemycket.
Tänk att man kunde få ha det så HÄR bra. Det är helt otroligt och jag är väldigt tacksam över det.

You are the strength That keeps me walking

You are the hope That keeps me trusting
You are the life To my soul You are my purpose
You're everything
And how can I stand here with You
and not be moved by You?
Would You tell me how could it be any better than this?

Kommentarer
Postat av: Alisa

Ååh grattis:)

2008-07-23 @ 16:20:36
URL: http://alisagonzalez.blogg.se/
Postat av: Anonym

naaaw.. ni är som gjorda för varandra, så är det bara. =) puss, ses ikväll!

2008-07-23 @ 16:24:56
URL: http://eelin.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0