Pokerproffset.


I
går spelade vi poker här hemma, jag har alldeles nyss börjat förstå hur spelet går till,
och tycker att det är hur kul som helst. Jag varnade killarna innan vi började om att jag nog skull ta hem en stor pott. Tobbe flinade lite åt mig på det där sättet som han gör när han tycker att jag är dumsöt.
Men vem tror ni tog hem pott efter pott om inte EMMELISAN!!
Vi spelade inte om mycket pengar men ändå gick jag + 100 kronor.
Sedan gav jag mig eftersom jag har lärt mig att man ska sluta när man är på topp.
Efter att jag hade slutat spela så fick Nicke vinna en hel del pengar han med.
Tobbe gick plus/minus noll, men Karl och Gustav däremot var de som förlorade lite pengar.
Iallafall var det superkul och jag hoppas att vi kan ta några rundor i kväll igen.

Förhoppningsvis var det inte bara nybörjartur, som Nicke sa....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0