Utmanad av Alisa!

1) Vad åt du till frukost? - En tallrik gröt och ett ägg
2) Lägg ut den senaste bilden du tagit på dig själv. ---------->
3) Vem fick du ditt senaste sms ifrån? - Från sötaste Tobbe som skrev att han saknade mig!
4) Vilken färg har din dator? Alltså skalet... - Mörkgrå
5) När var du arg senast? - Hmm... Häromdagarna var jag lite irriterad, men det var inte så farligt...
6) Ditt bästa minne från skoltiden? - Det finns tusentals. Nian var grymt rolig, jag, Lovisa och Hannah hade så jäkla skoj hela det året. Sedan hade jag och Hannah sjukt kul på gymnasiet också. Särskilt när vi skolkade för att åka ut i hennes volvo och vara så fria som man bara kan på den kravlösa tiden...
7) Ditt sämsta minne från skoltiden? - Kanske en viss lärare som behandlade mig och en kompis som skit. Som tur var fick han sparken...
8) Yoga eller löpning? - Löpning!
9) Spaghetti Bolognese eller Oxfilé Provencale? - Svårt. Oxfilé är ju svårslaget, men vanlig pasta kan ibland vara det enda man är sugen på...
10) Vilka tidningar läser du regelbundet? - Cosmopolitan, Glamour och Sunne-Nytt.
11) Favoritkaraktär i deckare? - Jag är väldligt förtjust i Annika Bengtzon från Liza Marklunds böcker. Annars är ju Mikael Blomqvist från Stieg Larsons böcker en fräsig karl också.
12) Teveprogram du aldrig missar? - Oj. Jag ser faktiskt nästan aldrig på teve... Men jag älskar ju allt med Jamie Oliver så då försöker jag kolla.
13) Vem är du avundsjuk på? - Oftast försöker jag få bort sådana känslor så fort de kommer, men skälvklart kommer de ju ibland. Äsch, jag vet inte. Jag är medveten om att jag har ett bra liv och jag skulle aldrig byta bort det.
14) Din bästa revansch? - Hm, nja revanscher har jag inte ägnat mig åt så mkt...
15) Din bästa chef ever respektive din sämsta? - Skulle jag inte hänga ut på bloggen. Men jag har aldrig haft ngt riktigt rötägg heller.
16) Mat som du aldrig någonsin kommer att äta? Orsak? - Lever (jag är på din sida alisa), helt ärligt så har jag testat det men jag avskydde det. Det är någoit i den smaken som får det att vända sig i magen på mig.
17) Offentlig person som du skulle vilja ta dig ett snack med? - Bono, för han verkar så jäkla godhjärtad.
18) Kaffe eller te? - TE!!! Jag dricker inte kaffe, och får alltid höra "när ska du lära dig dricka kaffe då??". Never my friends, never!
19) Skostorlek? - 36-37.
20) Hur ofta är du på IKEA? - IFörr hände det verkligen inte ofta, men nu när det finns i Karlstad så har det blivit oftare. Men fortfarande inte ofta...
 21) Om du hade fem miljoner över - vad skulle du köpa? Och du var tvungen att köpa något annars skulle de försvinna... - Ett hus åt mig och Tobbe så att vi hade en säker framtid. Sedan skulle jag resa jorden runt med honom och resten av mina nära och kära. Med alla pengar som blir över efter det så skulle jag skämma bort alla jag känner och självklart mig själv lite också.

Jag utmanar: Rokketqueen, Elin, Therese, och alla som är sugna!

Kommentarer
Postat av: Alisa

hehe kul att du tog dig an utmaningen:)

Haha hittils har alla haft LEVER some n big no no haha:D

2008-07-29 @ 08:22:16
URL: http://alisagonzalez.blogg.se/
Postat av: Alisa

Föresten, va fin du var i håret:D

2008-07-29 @ 08:22:32
URL: http://alisagonzalez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0