BALBILD!



Fann bilden som togs på våran bal i 3:an, och så här i student-tider så passar jag på att minnas tillbaka.
De inringade typerna är jag och min pojkvän Tobbe!
När kortet togs var vi ännu inte tillsammans med det var saker på gång...
Ja det var härliga tider, och balen var hur underbar som helst!
Jag hade på mig en GRYM klänning i medeltidsmodell som min mamma slet med veckorna
innan balen. Den är hur vacker som helst, och jag skulle gärna bära den igen,
men har dock aldrig fått tillfälle. Den är lila med trumpetärmar som är vinröda inuti,
i ryggen är det korsettsnören och längs urringningen
är det broderat med silvertråd. Till det hade jag ett midjeskärp i äkta medeltidsstil.

Kommentarer
Postat av: Alisa

Hehe men jösses vad söt:) Du gillar verkligen lila då

2008-06-13 @ 17:32:21
URL: http://alisagonzalez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0