Hur mycket tjej är du?

Jag fann ett test hos Alisa, och jag har inget bättre för mig så jag kör:

[ ] Du har fler än 10 nagellack.
[x] Du har en parfym som kostade mer än 500 (om man inte köper den på parfym.se så ;P).
[ ] Du har eller har haft lösnaglar.
[  ] Har/haft en bild på dig själv som bakgrundsbild på datorn
[x] Du har minst 5 klädesplagg som du inte använder.
[ ] När du var liten ville du vara en prinsessa.
[x] Du brukar gå på stan med din mamma
[ ] Du har haft rosa på ditt rum.
Totalt: 3

[x] Du har färgat håret.
[x] Du har slingat håret.
[x] Du har alltid din mobil med dig.
[x] Du dansar vilt när du är ensam hemma
[ ] Du går aldrig hemifrån utan att vara sminkad.
[ ] Du har inpackning i ditt hår minst en gång i veckan.
[ ] Du älskar att gå till frisören.
[ ] Du solar hellre än att bada.
Totalt: 4

DU ÄLSKAR:

[ ] Skor
[ ] Färgen rosa
[x] Shopping
[ ] Dekorationer
[ ] Speglar
[ ] Skolan
[ ] Delfiner
[x] Disneyfilmer
[x] Ljus
[x] Blommor
[ ] Mjukisdjur
Totalt: 4

DU SHOPPAR/HAR SHOPPAT PÅ:
[x] MQ
[ ] Kompaniet
[ ] Victoria's secret
[x] H&M
[ ] Aima
[ ] New Yorker
[x] Gina Tricot
[ ] NK
[ ] Top Gun
[ ] Taily Weijl
[ ] Bijou Birgiette
[ ] City Girl
[ ] Colosseum
[ ] Sisters
[x] Annan affär
Totalt: 4


DU SÄGER OFTA:
[ ] Whatever
[x] Oh my god!
[x] Vet inte
[ ] Cuite
[ ] Hot
[ ] Visst
[ ] Säkert
[x] Ursäkta (fast inte på det sättet som jag tror de menar här...)
[ ] Fabulous
Totalt: 3

DU LÄSER:
[ ] Frida
[x] Cosmopolitan
[x Glamour
[ ] Elle
[ ] Teen Vouge
[ ] Bravo
[ ] Solo
[ ] Wendy
[ ] Bravo girl
[ ] Star Flash
Totalt: 2

DU GILLAR DESSA FILMER:

[x] Elizabethtown
[ ] Eva och Adam
[x] Freaky Friday
[ ] Ciao Bella
[ ] A Walk To Remember
[x] Sweet Home Alabalma
[ ] Where The Heart Is
[ ] Just My luck
[ ] John Tucker Must Die
[x] The Holiday
[ ] Girls United
[ ] How To Lose a Guy In 10 Days
[x] The Hot Chick
[ ] My Girl
Totalt: 5

DU BRUKAR KOLLA PÅ:
[ ] Lost
[x] Top Model
[ ] Projekt Runway
[x] Desperate Housewives
[ ] The Simple Life
[ ] Men In Trees
[ ] 8th & Ocean
[x] Grey's Anatomy
[ ] The OC
[ ] Laguna Beach/The Hills
[ ] Nip/Tuck [ ] Gilmore Girls
[ ] One Three Hill
[ ] Heroes
Totalt: 3

DU TYCKER ÄR BRA:

[ ] Paris Hilton
[ ] Jessica Simpson
[ ] Mariah Carey
[ ] J-Lo
[x] Britney Spears (från och till, hon har gjort många guldkorn men även mycket skitmusik)
[x] Beyonce Knowles
[x] Christina Aguilera
[ ] Hilary Duff
[ ] Lindsay Lohan
[x] Gwen Stefani
Totalt:4

Totalt: 32


Får du 20-30: Pojkaktig tjej. Får du:30-40: Rätt så tjejig Får du: 40-50: Du är en tjej! Får du: 50-60: Du är riktigt flickig

Haha, ja jag vet inte hur mycket ett sådant här test kan visa hur "tjejig" du är. Vem är den riktiga tjejen egentligen? Måste man gilla en viss sorts grejer för att vara tjej? Jag känner ett par killar som skulle få högre än mig på det här testet...
Ja men det är ett skoj tidsfördriv i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Natalie

kul! får jag kopiera?

2008-06-14 @ 12:46:08
URL: http://natalies.se
Postat av: Nina

Intressant test ;) spana gärna in min blogg. Kramis

2008-06-14 @ 14:13:26
URL: http://shoppingmania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0