Nu har jag tråkigt!

Nu har jag lika tråkigt som Elin, så jag snor denna lista av henne:

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV
Är du singel?
Nej
Är du lycklig? Ja, för tillfället är jag verkligen lycklig.
Är du uttråkad?
Just nu ja! Haha
Är du ledsen?
Inte värst;)
Är du italienare? Nääää
Är du cooling? Det är vi väl alla??
Är du från irland? Nä?
Är dina föräldrar fortfarande gifta? Ja, vad jag har förstått så är det ganska ovanligt i dagens läge att ha en familjesituation som jag har med två helsyskon och föräldrar som fortfarande är tillsammans.

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Jag tror på attraktion vid första ögonkastet-som kan leda till kärlek.
Har du någon gång blivit sårad? Oh ja. Men jag har sårat också... What comes around goes around?
Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt? Ja självklart.
Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom?
Jepp.
Har du kysst någon under de två senaste veckorna? JA:)
Har du haft en hemlig beundrare? De är ju inte hemliga om man vet om dem..?

Är du kär? Verkligen.
Vill du gifta dej när du blir stor? Ja det vill jag, men vi får se hur det går med den saken:)

10 TVÅ ALTERNATIV
Hår eller ögon?
Ögon
Katt eller hund? Katt... tror jag...

Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar? Få bästa vänner. Jag gillar nära relationer.
Tv eller internet?
Internet, teve är inget jag är överdrivet förtjust i...
Coca-Cola eller Pepsi? Coca cola. (Nu blev jag grymt sugen på det...)

Utekväll eller romantisk hemmakväll? Både ock! Det får inte finnas för lite av varken det ena ellre det andra. Just nu lägntar jag efter en romantisk hemmakväll.
Pengar eller lycka? Lycka.
Dag eller natt?
Dag
Msn eller mobil?
Mobil. Msn är något jag verkligen inte är förtjust i.

TIO "HAR DU NÅNSIN..."
Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån?
Nej.
Brutit ett ben?
Nej men en stortå.
badat naken? Ja
Hoppat Bungee Jump? Nej, jag är lite fegis. Någon gång skulle vara skoj att testa, men jag hoppar nog hellre fallskärm i så fall...
Ljugit för någon du tycker om? Ja... Inte nu för tiden, men som sagt har man väl dragit en och annan lägn för sina föräldrar, med deras välmående i tankarna offc. Haha.

Ätit en hel tårta? Näää...
Gjort bort dig offentligt? Oh ja.
Haft sex med mer än två på en och samma kväll?NEJ!!

Gråtit när ett husdjur dog? Ja.
Velat försvinna? Viss stunder, men de kom oftare under tonåren.. Haha.


SENASTE
Personen du smsade: Hannah
Du skrev till på myspace? Oj, jag har inte varit inne där på evigheter. Men det var säkert Chris.
Du kommenterade? Elin!
Du tillbringade natten med? Tobbe

Du kramade? Mats, Josse och Katarina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0