Sucker for Socker

Jag har helt och hållet fastnat i fotbollsEM. Jag har alltid hävdat att hockey är tusen gånger roligare att titta på än fotboll för att det innehåller mera fart och fläkt. Men nu sitter jag här och tittar på varenda match på teven. Just nu spelar Tjeckien mot Turkiet. Tjeckien leder med 2-0 än så länge. Men det är fortfarande en spännande match tycker jag!

För övrigt kommer det bli en ensam natt, för Tobbe drog iväg till jobbet förut, han ska börja gå natt nu och det känns lite tråkigt. Men för hans del kommer det bli bättre, han kommer jobba lite mindre men ändå få ut mer i lön. Så jag får bita ihop under mina ensamma nätter och krama hans kudde istället.

Kommentarer
Postat av: Robban

haha, fotboll är grymt kul! de är sommar, sol, öl och mys!

2008-06-16 @ 00:02:56
URL: http://karmalaa.blogg.se/
Postat av: Alisa

åh vad roligt, tack för att du prenumererar gumman.

Haha samma här men jag föredrar fortfarande ishockey heheh

2008-06-16 @ 06:08:11
URL: http://alisagonzalez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0