90-talets kärlek till popen

Chris och jag satt för några månader sedan och lunchade och snackade om livet.

Vi kom då in på ämnet "den gamla goda tiden", och för oss i 20-års åldern betyder det 90-talet.
Vi snackade Spice Girls, BSB och allt som hörde till det. Vi kom fram lite smått till att det var något så vackert över hela grejen, nästan alla man kände var kära i någon av BSB-killarna (av ngn konstig anledning var Nick populärast,
men jag villa ha AJ jag...), alla ville vara någon Spice Girl (killarna tyckte Geri var snyggast eftersom hon hade störst bröst).

Det fanns inte så mycket val på den tiden, vi kom fram till att dagens ungdomar inte riktigt genomgår samma sak som vi fick göra med Spice, Hanson & BSB, sedan vet jag inte om det var för att vi växte upp i ett mindre samhälle som vi alla var
så eniga om musiken, men det kan jag tala om att det växte bort med åren. Nej men vi tänkte att nu för tiden så får
barnen en "stil" mycket snabbare, men på våran tid lyssnade alla på Pop, i alla fall där vi växte upp.
Det fanns inte så mycket att välja på förän man kom upp i åren lite. Vad säger ni? Är vi ute och cyklar?

Kommentarer
Postat av: Robban

Haha, jag och min kollega anders har konstaterat att ni ÄR ute och cyklar :D



Men något argument för vårt påstående får du inte:D

Vi bara insisterar haha

2008-05-30 @ 11:09:59
Postat av: Oioioi

Haha, "dagens ungdomar"! Tant!

2009-06-24 @ 16:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0