Det visste du (kanske) inte om Emmelisan


FEM saker ni inte visste om mig:

* Jag har varit groupie åt Torgny Melins (en midsommarnatt i sunne, what can I say...)

* Jag tycker inte att Brad Pitt är värstans snygg... (folk kan nästan bli arga när jag säger det...)

* Jag tycker det är skitläskigt att cykla utan att hålla i styret och har inte gjort det sedan jag var 12.

* Jag blev lurad vid 11 års ålder av en kompis om att ljuset i kopiatorer är farligt för ögonen, och blundade varje gång jag drog en kopia tills jag var 18 och fick reda på sanningen.

* Jag hatar ljudet av en handlflata som stryker över jeans eller ngt annat som är lite strävt... (ush det bär emot bara att skriva det.... huuuuu)

(observera att detta är en repris från min gamla blogg, så några av er kan redan ha läst detta, och med andra ord redan vet om sakerna!

Kommentarer
Postat av: elin

alltid roligt å förnya sej. :D hehe !

2008-05-29 @ 09:39:38
URL: http://eelin.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0