En liten utmaning

Fann en utmaning på Alisas blogg, och jag är ju svag för sådant så:

1. De 3 senaste köpen jag gjort är: En klänning från HM, Ett linne från HM och en BH från Lindex.

2. Den största kändis jag har träffat: Haha, jag har ju träffat Petter och fått en kram och det var väl ganska stort för mig... Haha.

3. Det senaste jag googlade var:
Bilder på "hollywoods finest" enligt min lista i ett tidigare inlägg.

4. Mitt absolut sämsta köp någonsin: Ett par Louis Vuitton-skor som jag köpte över internet och som var så jääääkla fejk när jag väl fick dem. Använde dem aldrig.

5. I min handväska har jag: Tejp, Nässpray, Nagellack, En filmrullsburk, plackers (!) och nycklar.

6. Min favoritgata i världen är: Det måste bli en gata som vi gick på i Skottland, men jag har ju glömt vad den heter... Ja jag lägger in en bild på den senare... MYYYYSIG var den i alla fall!

7. Mitt signaturplagg är: Klänningar, kjolar, och mycket färger.

8. Det absolut finaste/dyraste i min garderob är: Oj.. Hmm.. Kanske min jeansjacka... Men den var ju inte så jäkla dyr när jag köpte den....

9. Jag är beroende av att säga: en jäkla massa saker;)

10. Min personliga stil kan beskrivas som: Therese sa en gång " Emelie kan sätta på sig en sopsäck och ändå se snygg ut ", hon syftade på att jag hade så knasiga kläder jämt.

11. Om jag bara fick shoppa i en affär skulle jag välja: Monki

12. Jag har aldrig köpt något från:
Dressman? Hehe.

13. Jag fyndar bäst på:
Lindex, Monki (deras vinter och sommarreaor är helt otroliga).

14. Om jag fick ärva någons hela garderob skulle jag välja: Wow det var svårt, ingen aning. Någon med samma stolek som mig och med jäkligt mycket kläder...

15. Mitt nästa stora inköp:
Det kommer nog bli inredningsprylar och lite nya möbler till våran nya lägenhet!

16. Min stilikon är: Hm, nja men jag kan nämna några som jag tycker klädde sig jäkligt snyggt: June Carter,

17. I min skosamling finns: Mest lågskor, jag är skitusel på högklackat...

18. Min drömväska är: Vad som helst bara den är jäkligt snygg, jag har faktiskt aldrig sett min drömväska...

19. Varje månad shoppar jag för: Oj vad svårt. Det blir säkert en 1000-lapp, men det beror ju på vad man räknar med... Och på sommaren när jag fått lön så blir det kanske mer ibland...?

20. På nätet shoppar jag helst: Smink från Eleven.se

21. Min favorit-modeblogg: Är inte världens fan av modebloggar men jag brukar läsa Ebba von Sydow, men hennes ord är inte min lag som för vissa andra...

22. Jag är som snyggast: När jag är partyklar, på bra humör och i gott sällskap!

23. Om jag vill ha smakråd:
Frågar jag Tobbe. Han är i alla fall alltid ärlig!

24. Mitt hår är:
Jäkligt ruffsigt i en tjoffstoffs.

25. Mitt drömjobb är: Att bli journalist/författare. Men den drömmen kommer nog ligga på is länge till....

Vart du också sugen på detta? Häng på!

Kommentarer
Postat av: Kenneth

Jadu du.. du kommer nog att lyckas som författare eller journalist Du är.. envis!

Kenneth Tillenius

Medl. Sv. Författarförbund

2008-05-31 @ 00:47:36
Postat av: Therese

He he men det stämmer gumman. Om sopsäcken alltså.:)

2008-06-03 @ 22:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0