En lista.

A) Fyra jobb som jag haft
1. Vårdbiträde
2. En sommar jobbade jag med att producera film.
3. Förskollärare (fast jag är ju inte färdig med utblidningen än...)
4. Och så jobbade jag ju på ett Café en sommar!

B) Fyra filmer jag kan se om och om igen
1. En djävulsk romans
2. Titanic
3. Elf (Will Ferrel är fenomenal! Och jag skrattar så jag tjuter varje gång jag ser den!)
4. Nu är det jul igen

C) Fyra platser jag har bott/bor på:
1. Karlstad
2. Olsäter
3. Sunne
4. Västra Ämtervik

D) Fyra TV-program jag älskar att titta på:
1. Scrubs
2. Greys Anatomy
3. Desperate Housewives
4. My name is Earl

E) Fyra platser jag har semestrat på:
1. Turkiet
2. Spanien
3. Skottland
4. Lettland

F) Fyra Webbsidor jag besöker dagligen:

1. Veckorevyn.com
2. Blogg.se
3. Min egen blogg (bara för att den är så fiiiiiin!).
4. Bloggkoll.se (fast det heter väl bloglovin.se nu...)

G) Fyra favorit-maträtter:

1. Kycklingfilé och Tzatziki
2. Tacos
3. Potatisgratäng (mammas supergoda) med någon god köttbit.
4. Hemmagjorda köttbullar med hemmagjort potatismos. MUMS!

H) Fyra ställen jag hellre skulle vilja vara på just nu:
1. På en solig strand vid medelhavet...
2. I norrland pulsandes i snön.
3. I dushen, men jag är på väg... Måste skriva klart först bara.
4. I Las Vegas.

Och om ni blev sugna på att göra den här listan ni med, så kan ni anse er själva som utmanade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0