Glassdagen!


(Bild lånad från benjerry.se)

Idag är en sådan där dag så man måste unna sig glass.
Jag har inte fått se min älskling mer än 20 minuter på hela dagen eftersom vi
verkligen jobbat om varandra. Jag kom nyss hem från jobbet och han gick i väg till sitt.
I morgon har jag prov, och att läsa på till ett prov utan något sött är omöjligt för mig.
Och dessutom kan jag äta glass för att fira att Obama vann presidentvalet!

Som ni ser, jag måste äta glass.
Och när man måste äta glass så är Ben & Jerrys det självklara valet.

(Idag kör jag på mångas favorit; Cookie Dough)

Kommentarer
Postat av: henriette

sv,å, va du är snäll=)=)

2008-11-05 @ 20:10:53
URL: http://myhenriette.blogg.se/
Postat av: Jossan

åååh, hur gott är inte B&J cookie dough?! ;) Det tycker jag absolut att man får äta, speciellt om man pluggar till prov! Hoppas det gick bra för dej :) Fressten, va tror du om att man får äta lite för att fira att man varit duktig och gjort ett prov..? ;D

2008-11-06 @ 15:04:06
URL: http://piggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0