I min MP3

Just nu går dessa låtar varma i min MP3:

  • Darling, Darling - The Hellacopters
  • Geraldine - Glasvegas
  • This is the life - Amy Mcdonald
  • The one I Love - David Gray
  • Light a Way - Volbeat
  • If I ever leave this world alive - Flogging Molly
  • Lovers in Japan - Coldplay
  • Slipping through my fingers - Meryl Streep & Amanda Seyfreid
  • Tomorrow - Sixx AM
  • Cupids Victim - Tiger Army
Och med det sagt så sticker jag och min Mp3 till gymmet.
Ni får lyssna på den sista låten i listan här nedan. Jag lovar, den är bra!


Kommentarer
Postat av: Alisa -[Amor Vincit Omnia]-

Sv: Jaa ELF är superbra:)

2008-11-25 @ 16:12:42
URL: http://alisagonzalez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0