Nya stövlar!


(Bild lånad från skopunkten.se)

De här snygga stövlarna köpte jag idag! Fast jag tog dem i svart istället.
Är hemskt sugen på att ha dem i den här färgen också,
men fick tänka på vilka kläder jag skulle kunna ha till dem.
Är i alla fall mycket nöjd och de är fodrade och härliga vilket passar perfekt
nu när det börjar bli vintertider.

Och nu måste jag säga tack till min älskling! För det är faktiskt hans förtjänst att jag kunde köpa stövlarna.
Han är snäll min Tobbs, och mån om att jag inte ska frysa om fötterna.
Mitt andra stövelpar har nämligen två stora hål som läcker in
 vatten och sulan har släppt på ena stöveln, och jag har inte kunnat köpa nya
eftersom jag inte haft råd... Men Tobbe kom till undsättning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0