Party paaaaarty!

f

Inte mycket bloggande för min del idag!
Jobbar hela dagen och sedan sätter jag mig direkt på ett tåg till Karlstad.
Jag ska nämligen på klassfest i kväll, och det kommer nog bli superkul!
Uppdatering kommer i morgon, I promise. Då kommer även min söta lillebror Nisse och sover hos oss.
 Det blir också grejsaker, och det ser ut som om denna helgen kommer bli betydligt roligare än förra helgen.


Hoppas ni får en fin fredagskväll allihopa!
Och håll koll på Idol åt mig, för något tevetittande blir det inte på Campus!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas du me får en underbar kväll!

saknar dig <3

2008-11-14 @ 14:22:35
URL: http://josefineet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0