Workning out.

fr

Idag har jag varit riktigt igång!
Började dagen med 1.5 timmes danslektion.
Det var faktiskt himla roligt, och vi gjorde en del övningar som kräver att man verkligen
slappnar av och litar på varandra, och sådant är alltid bra! Och nu på kvällen har jag varit på gymmet
och användt mina sista krafter. Jag var absolut sjösvett när jag var färdig, men det var skönt!
Jag behövde få ur mig lite saker och ting, fast tyvärr så ligger mycket fortfarande kvar och gror.
Men jag får tänka på mitt favorituttryck just nu:

" Take the pain out of living and love won't exist "

Kommentarer
Postat av: Alisa -[ Amor Vincit Omnia ]-

Dans? Gud vad roligt!:)

Tack tack, jag gillar oxå mörkare hår på vintertider!:)

2008-11-13 @ 05:32:38
URL: http://alisagonzalez.blogg.se/
Postat av: Evelina

Gjorde hundtestet på svts hemsida och jag blev en jack russell. Läste testet högt för min pjkvän och han blev helt pass: "Det är ju du!" Haha. Länkar gärna ett inlägg på min blogg till den och skriver om det om det är okej? :D

2008-11-13 @ 15:32:43
URL: http://evelinacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0