7 Sanningar om Emmelisan



Nu har jag blivit utmanad igen...

7 sanningar om mig:

  • Jag sover alltid med min nallebjörn som jag fick av pappa när jag var liten. Trygghet i en liten björn.
  • Jag samlar för tillfället på toalettrullar (dock inte för eget bruk, jag ska tillverka instrument åt barnen i min förskolegrupp).
  • Jag är smått besatt av CocaCola Zero.
  • Jag har svårt för särskrivningar och personer som säger "liksom" efter varannat ord.
  • Jag kan inte sitta still för långa stunder, det börjar krypa i hela kroppen på mig då. Detta resulterade i att jag fick ta mig en promenad runt biblioteket igår, mitt under studiegruppsarbetet. Tur att de är fina människor som förstår.
  • Jag älskar Förhäxad, och när jag var yngre var jag så besatt av serien av jag brukade låtsas att jag var Piper. Jag tvingade då min minsta lillebror att sitta helt still när jag "frös rummet", sedan när jag viftade med händerna fick han röra sig igen. Haha.
  • Jag har en hemlig crush på Ulf Lundell.
Och jag utmanar: Henriette, Therese, Hannah, Josefin och resten av er som vill hänga på!

Kommentarer
Postat av: Linda

jag missbrukar cola zero, jag med :)



2008-10-29 @ 21:56:07
URL: http://boje.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0