Feedback!

Fick tillbaka ett arbete som jag skrev under min senaste praktikperiod nu idag (vi skulle observera de allra minsta barnen och sedan försöka sätta ord på deras tankar, och reflektera över det sedan), och gissa om jag blev glad över kommentaren som min lärare skrivit:

"I hela reflektionen finns en utmärkt blandning av tydliga och relevanta hänvisningar som gör din observation ännu mer spännande och intressant. Dina reflektioner visar också hur du verkligen har insikt och förstår att barn är så kompetenta och intonande som du beskriver. Jag blir varm om hela kroppen när jag läser detta. Bra jobbat!"


JIPPIE!

Kommentarer
Postat av: Bäbus

Åh! Blir så stolt, du är så duktig!!!

2008-10-11 @ 21:41:10
URL: http://josefineet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0