Första gången typ.

Jag är sjuk. Det vet ni ju. Men det ger sig inte och det blir fasen bara värre. Jag hasade mig upp ur sängen i morse ändå eftersom jag MÅSTE ju till skolan. När tåget har åkt nästan halvvägs inser jag att det inte funkar. Jag är yr, trött och halsen värker som aldrig förr. öronen värker och jag bara hostar och hostar. Så jag hoppar av och tar ett annat tåg tillbaka hem. Nu har jag sovit massa timmar, och sitter här med ÅNGEST!
Jag har typ aldrig varit borta från skolan pga av sjukdom sedan jag började på universitetet. Jag vet inte hur man gör. Alltid masar jag mig dit ändå för jag tycker att det jag lär mig är så viktigt. Tobbe strök mig över kinden och sa : "Du måste ta hand om dig själv Emelie, du kan inte sätta skolan framför hälsan". Men jag har så svårt för det. Så nu sitter jag här dunderförkyld och med ångest till på köpet för att jag inte klarade av att åka ända fram och sitta på en föreläsning.

Kommentarer
Postat av: Boje

jag undrar samma sak emelie.... de måste ju bli bättre snart.

2008-10-20 @ 14:05:53
URL: http://boje.bloggspace.se
Postat av: Josefin

tobbe har rätt, var rädd om dig älskade bäbus!

2008-10-21 @ 03:36:34
URL: http://josefineet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0