Jippie!



Mamma har kommeterat inlägget om min försvunna Emily-kofta!!!!c

 "Jomenvisst den ligger i en kasse i klädgarderoben i hallen ( den stora vet du) Kram mamma"

JIPPIE! Nu blev jag görglad! (Som Pölsa skulle ha sagt: If you love someone they come back to you. I detta fall en kofta. BUT IT CAME BACK, WOHO!)

Hon kommenterade även mitt inlägg om min nostalgitripp i skivsamlingen:

 "I garderoben på ditt rum har jag för mig att det ligger en hel kasse cd - skiver också. Vilket decennium är de från tro?"

Ja, det vill vi kanske inte ens veta! Haha, jag har på tok för mycket cdskivor, men har inte HJÄRTA att slänga någon. Någon gång i livet har de ju alla betytt något, och musik är något av det bästa jag vet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0