Mamma Mia! Jag är frälst.



Igår gick jag, mamma och pappa på bio och såg Mamma Mia. Jag är helt tagen än alltså.
Vilken MUSIKUPPLEVELSE! Jag grät flera gånger i filmen på grund av att musiken är så mäktig.
Sedan har jag alltid varit ett Abba-fan, så det kanske hjälpte till
(Jag är den där som grinar varje gång jag ser Abba-doumentären och fortfarande
hoppas in i det sista att den ska sluta med att de inte splittras, haha).

Men det här var verkligen mäktigt.
Och Meryl Streep! Vilken kvinna, och vilken röst hon sitter inne med! WOW.
Nej helt ärligt talat, så var det där en Bio-upplevelse som heter duga.
I min cd-spelare snurrar just nu soundtracket till filmen för fullt.

Kommentarer
Postat av: Josse

åh va kul! ska se denna idag för första gången, spännande! :D <3

2008-10-26 @ 14:36:52
URL: http://josefineet.blogg.se/
Postat av: henriette

ååå...nu blev jag glad=)...ska nämligen dit o se den i kväll=).... bra att höra att den är värdt att se u know;).....

2008-10-26 @ 15:06:27
URL: http://myhenriette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0