När jag fick nog.

g

Igår
när jag för första gången på hela veckan orkat mig i väg till skolan så blev jag självklart påhoppad av en försäljare det första som hände. Han sålde Tele2 och hade ett skitbra erbjudande för studenter.
Men saken är den att jag inte orkade med något skitbra erbjudande igår. Jag försökte slingra mig därifrån varpå han drog med mig till sitt lilla "bås". Han hade svar på tal på allt jag försökte förklara var bra med min nuvarande operatör.
 Till slut orkade jag inte mer, men nej jag gav inte efter.
Jag skrek " JAG ÄR SJUK, LÄMNA MIG IFRED. JAG ORKAR INTE!" till honom och sprang därifrån.

Moget Emelie.
Kan nog ha uppfattats som en galning, men jag får väl lov att bjuda på den. Resten av dagen undvek jag honom som tusan. Tog omvägar och SPRANG förbi hans bås. Hjälp mig vad de kan vara ettriga.

Kommentarer
Postat av: Hannah

AAAAHAHAHAHAHAHHAAAA!!! Å jävlar va han lär ha roligt åt det xD haha! ^^

2008-10-24 @ 13:01:29
Postat av: Petra

Trevlig helg!

2008-10-24 @ 14:00:35
URL: http://romantiskahem.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0