Nostalgitripp i skivsamlingen!

d

Igår rotade jag fram en låda med gamla cdskivor som jag gömt längst in i garderoben.
Jag, David, Karl, Tobbe och Elin satt sedan och lyssnade igenom gamla godingar!
Absolute Dance(Absolute dance 6 var den andra cdskivan jag ägde! Den
 allra första var Ace of Base - Under the Bridge)  och Absolute Music finns i ÖVERFLÖD i
min skivsamling. Dessutom en jäkla massa singlar, jag gjorde
ett litet urval på bilden för att visa några godingar.

När jag var mindre så köpte jag både albumet och sedan singlarna om det var en artist
som jag verkligen gillade. Hur korkat som helst eftersom låtarna är med på albumen, haha.
Ja, skivorna ska snart åka in där de hör hemma, längst in i garderoben.
Det var himla kul med en nostalgitripp, men ärligt talat så är det inte
mycket utav det som jag tycker är bra idag...

Kommentarer
Postat av: Mamma

I garderoben på ditt rum har jag för mig att det ligger en hel kasse cd - skiver också. Vilket decennium är de från tro?

2008-10-13 @ 21:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0