Sick sick sick

Vaknade i morse med en igengrodd hals (fy vad äckligt det lät).
Slemmig och blä-ig begav jag mig till skolan. Där började min huvudvärk smått komma.
Väl hemma stack jag iväg och fikade med Hannah och huvudet blev bara värre
och värre (jag försäkrar att det inte hade ngt med Hannah att göra, haha).
Nu bultar det och slår som aldrig förr, och jag har ingen jäkla kraft i kroppen alls.
Det är till och med jobbigt att skriva det här inlägget!

Så om det blir tyst hos Emmelisan ikväll så beror det på att hon
 ligger i sängen och sjukar sig.

(Jag pratar både om mig själv i tredje person och hittar på egna ord,
men så FÅR man gör när man är sjuklig.)


Kommentarer
Postat av: josefin

hoppas du blir bättre snart bäbus!!

2008-10-14 @ 17:19:56
URL: http://josefineet.blogg.se/
Postat av: Mammamus

Stackars dej, min Bäbus. Se till att dricka, vila å

få i dej lite föda, kram

2008-10-14 @ 19:22:16
Postat av: henriette

hoppas du mår bättre snaaart.... krya på dej♥

2008-10-14 @ 19:22:55
URL: http://myhenriette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0