Tänk på barnen i Afrika.

t

Idag masade jag mig upp och tog mig till skolan.

Jag är så stolt över det!
Börjar bli bättre nu faktiskt. Det tråkiga va ju bara att vi inte började förän 13.00 och tågen inte passade på annat vis än jag fick åka 08.54 från Sunne.
Satt alltså i över 3 timmar på universitetet och väntade.
När lektionen väl börjar så visar det sig att den bara höll på i 45 minuter, för den läraren som skulle haft andra delen med oss efteråt kunde inte komma. Så nu har jag nyss kommit hem, varit borta i 9 timmar, för en 45 minuters lektion. Jippie.

Men som Malin S sade, "Tänk på barnen i Afrika, de har det värre", och när man tänker så, så är det nästan aldrig synd om mig.

Kommentarer
Postat av: Linda

det har du så rätt i. de är fint att tänka så!

2008-10-26 @ 22:39:31
URL: http://boje.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0