The voiceless lady.

g

JAG VILL BLI FRISK NU!

Shit vilken kväll det var igår. Jag kunde för tusan inte prata alls! Jag hade ingen röst och gick omkring och väste mest. Jag kan ju inte hålla käft heller så självklart väste jag görmycket. Det är vid sådana tillfällen det skulle vara snitsigt att kunna teckenspråk. Får komma ihåg det tills nästa gång jag tappar rösten. Inte mycket ös i den idag heller, men liiiiite bättre.
Men jag känner mig som en 80-årig tant som inte gjort annat än druckit Whiskey och rökt cigarrer i sitt liv.

Och kom  just på att jag ska berätta om min favoritbarnbok i morgon framför klassen, HJÄLP, hur tusan gör jag om jag inte får tillbaka rösten?  Skriver allt på Whiteboarden?
 Nej jag måste måste måste få min röst tillbaka innan 09.15 i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0