Bäbusar växer inte på träd

Min finaste bäbus Josefin skrev så här vackert om mig i sin blogg häromdagen!
Jag blev alldeles tårögd!


"Jag har kommit fram till att jag vill till SUNNE snart å hälsa på min MLI!
Det känns som hundra år sedan vi sågs, å det är inte OK!
Saknar den människan varje dag, hon fastnade så hårt inom mig sedan första dagen jag träffade henne.
Jag minns att jag frågade Oscar om hon var en riktig ängel. Jag var ganska clever ändå =p ..
Men hon kommer alltid vara min ängel på jorden, utan vingar. <3 <3 <3 <3 <3"

Josefin är en sådan där människa som är så full av livskraft
att hon sprider så otroligt mycket glädje kring sig.
Jag blir alltid glad av att vara med henne, och hon betyder så mycket för mig.
 En alldeles alldeles speciell människa som aldrig kommer lämna mitt hjärta!

Kommentarer
Postat av: Alisa

Gör så gumman:) Detsamma, ha en underbar söndag!

2008-09-21 @ 13:52:34
URL: http://alisagonzalez.blogg.se/
Postat av: Bäbus

..å nu blev JAG tårögd! <3

2008-09-21 @ 17:43:51
URL: http://josefineet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0