Bloggfavoriter!

gg


Tänkte att jag skulle lista mina bloggfavoriter, och genom detta ge er möjligheten att upptäcka någon ny favoritblogg kanske! Här är i alla fall de som jag följer dagligen:

Amy von Sydow -
I bloggvärlden kanske hon står lite i skuggan av sin syster Ebba, men jag tycker att Amys blogg är väldigt bra! Den är lättläst och mysig, och full av roliga tips och recept.

Linda "Boje"- Den första bloggen av någon "okänd" person som jag fastnade för. Ett år senare är jag fortfarande en trogen läsare hos Boje. Hon har en vässad penna och hon använder den på bästa sätt.

Alisa -
Alisa är en av de varmaste personer jag mött via bloggvärlden. Hennes blogg är fylld av härliga vardagsbetraktelser och även annat smått och gott som händer omkring oss i världen.

Henriette - Henriette skriver en härlig blogg med mycket bra musiktips och annat roligt. Hon har bra åsikter den tjejen! Här måste jag även tillägga att jag faktiskt bara bor typ 500 meter från hennes lägenhet... Det är nästan så att vi kan höra varandras tangentbordsknaster....

Emilia
- En annan av de bloggar som jag först började följa borta på bloggspace. Nu har vi båda två flyttat över till blogg.se, men hennes blogg är fortfarande lika underhållande.

Naken - Johan skriver en blogg som är full av åsikter, och han är inte rädd för att uttrycka dem. Uppfriskande tycker jag!

Erik - Min granne under hela uppväxttiden bloggar också! Han är en skön kille som är utbildad kock och ska nu söka lyckan i STHLM som det verkar.

Elin- Elin har nyss flyttat hemifrån och har inte tillgång till internet så ofta som tidigare, men ett inlägg då och då kommer ju fortfarande. Sötast i stan är hon i alla fall!

Kommentarer
Postat av: henriette

å va snäll du är=)=)

visst är det lite småroligt att vi bor så nära- men, följer varann via en blogg?!...haha;)

2008-09-01 @ 21:56:16
URL: http://myhenriette.blogg.se/
Postat av: CAJSA

Åh, sånna här listor är alltid så roligt att läsa :)

2008-09-02 @ 14:54:14
URL: http://cajsass.blogg.se/
Postat av: Emilia

Jag känner mig hedrad :) Gillar din blogg med, stenhårt :)

2008-09-02 @ 16:09:32
URL: http://mumsrumpa.blogg.se/
Postat av: Linda

gud va du är go!! :) glad ja blir.

2008-09-02 @ 20:55:44
URL: http://boje.bloggspace.se
Postat av: Alisa

Nää men gud vad du är söt gumman:) tack så mkt, tycker att du är en underbar, söt och go tjej:D

2008-09-02 @ 21:51:32
URL: http://alisagonzalez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0