Brorsan in tha house!



Nu är Nissepisse här hos mig! Han ska sova över i kväll.
 Himla mysigt att ha sin lillebror här.
Fann bara detta gamla kortet på oss från förra hösten.
Nu för tiden är Nisse blond och jag är ju som ni vet brunett nu. Men det får välla duga!!
(Nisse är världens coolaste, och det är inte alla som har en lillebror som tar längre
 tid på sig i badrummet på morgonen än en själv. Det där rock-håret behöver grejjas med förstår ni!
Tupering och spray is the shit, tycker Nils.)

Kommentarer
Postat av: Vanna

ja det händer alltid =(

det är inte första gången det händer..

haha kom ihåg en gång jag brände mig på pannan.. de märket var INTE diskret!!

kunde inte ens dölja de me smink hahah såg bara komiskt ut:P

2008-09-30 @ 20:24:44
URL: http://vannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0