En alldeles egen hejaklack

Har nyss kommit hem efter att ha jobbat en dag på förskolan där jag normalt praktiserar under min utbildning. Och jag kan tala om för er att det är inte dåligt att ha en alldeles egen hejaklack! Barnen satt idag och ropade "Emelie, Emelie, Emelie!!!!" för att de ville att jag skulle sitta och äta vid deras bord. Jo, jag kan lova att man känner sig lite omtyckt när man är där! När jag skulle åka hem så sprang de nästan omkull mig för att få en kram.
Det är sååå underbart!

Kommentarer
Postat av: bäbus

alla ar alltså förstått, DU ÄR BÄST!

nu är de faktiskt bevisat när tillome småbarn förstår de =)

<3

2008-09-17 @ 19:42:35
URL: http://josefineet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0