En musiktalang!



Vad härligt det är när man får sig en tankeställare,
jag ska erkänna att jag inte trodde på denna killen först.
Och det är så uppfriskande att inse att man har fel om första intrycket ibland.
Det håller mig på jorden.
Jag tror att alla människor har fördomar, även om de själva inbillar sig att de inte har det ibland.
Jag själv skulle vilja vara mindre fördomsfull. Men jag är inte sen att inse när jag har fel och ändra min åsikt.
Och det ser jag som en positiv egenskap.

Den här killen går in och sjunger helt otroligt bra!


Kommentarer
Postat av: henriette

tack=)

...blev faktisk nöjd själv oxå.... men, va bara tvungen vänja mig lite först=)

2008-09-22 @ 21:01:41
URL: http://myhenriette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0