Idol, bara femton minuter...



När ska de inse att Idol inte är så mycket mer än 15 minutes of fame?
Alla de som kommit etta har försvunnit, ingen av dem har gjort ens i närheten av dundersuccé.
 Idol känns gammalt och utpumpat.
Och hela grejen med att spela in en skiva på en vecka verkar ju inte löna sig...

(Ändå kommer jag säkert sitta klistrad i morgon när det kör igång igen.
Visst är ju auditions-programmen roligast.
Särskilt kul ska det bli att se om jag känner igen några från Karlstad.)


Kommentarer
Postat av: henriette

hehe...visst är det ju så!!??!!....

jag kommer oxå sitta som klistrat i morgon!!...även om jag vet så väl att det inte är ngn stor ide med NYA idoler....heh....

men, det är ju så roligt att se alla dessa människor som gör bort sig;)

2008-09-02 @ 23:57:08
URL: http://myhenriette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0