Jörgens rumpa.

Min bror arbetar just nu med att bygga om Färjestads
hemma-arena
h Löfbergs Lila Arena, LLA.
Jag är tämligen avundsjuk på honom som får springa omkring
 bland mina hockeyfavoriter hela dagarna.
Häromdagen hade han sett både Rickard Wallins och Jörgen Jönssons rumpor! (omklädningsrummets dörr stod visst öppen...)
Okej, inte för att brorsan bryr sig om dem
(han har ju Ida), men bara grejen... 
Tydligen är de supertrevliga hela bunten också,
och sådant är alltid roligt att höra,
för otrevliga och diviga "kändisar" (okej jag kallar dem kändisar, för mig är de det...) är ju aldrig roligt.

Jag funderar skarpt på att "hälsa på" Joel på jobbet snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0