Min fot mår dåligt.



Ser ni att mina ena fot är sjukt svullen?
Den värker och gör ont och det blir bara värre och värre.
Alltihopa började i lördags och jag vet inte varför!
Elin hade en teori om att det är en gammal skada som dragits upp på grund av att jag varit ute
och gått väldigt mycket den sista veckan, tidigare tränade jag mest på
crosstrainern vilket är skonsammare för foten.
Jag börjar tro att hon har rätt, för svullnaden går från stortån och upp över fotryggen,
precis där min smärta låg när jag bröt min stortå för några år sedan.

Igår stannade min stegräknare på 15030 steg!!!!

Och nu inser jag att jag får lägga den på hyllan tills min fot är normal igen.
 Och efter det får jag inte gå ut så hårt med min fot, utan ta det lugnt i början tills
jag vant den vid långa promenader.
Nu satsar jag mest på att kunna ta ett steg utan smärta.

Kommentarer
Postat av: Vanna

haha näädå.. idag satt jag typ 30 min och spela sen blev ja uttråkad haha =P



nä gud va din fot ser ut.. stackars liteeen :(

2008-09-24 @ 23:58:23
URL: http://vannaa.blogg.se/
Postat av: henriette

AJJ, va ont det ser ut?!....

....=(

2008-09-25 @ 10:17:16
URL: http://myhenriette.blogg.se/
Postat av: Alisa

Men gud vad den var uppsvullen:( Hoppas det blir bättre, vila massor nu och ansträng inte den för mkt nu!:)

2008-09-25 @ 14:27:05
URL: http://alisagonzalez.blogg.se/
Postat av: elin

jaa.. du ska se att jag har rätt!:) har ju liknande skada liksom. men herregud vad stor den har blivit nu. mot häromdagen! ta det lugnt nu under helgen å vila den! ok?!

2008-09-25 @ 18:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0