Nu antar jag utmaningen!

Blev utmanad av Alisa för någon dag sedan och här kommer mina svar!
Bättre sent än aldrig, som det heter...


5 saker i min frys:  dd
-Fiskfilé
-Köttfärs
-Wokgrönsaker
-Kycklingfilé
-Lite frost här och där...

5 saker i min garderob:

-Mina kläder!
-En hel hög med Cosmopolitan-tidningar
-Min gamla cd-samling (de skivorna som inte platsar i cd-stället längre... Typ Aqua...)
-En gardinstång
-Tavlor på Marilyn och Elvis (det ska vara tjusigt även i garderoben!!!)

5 saker i min bil: (eftersom jag inte har någon bil längre så tänker jag skriva om bilen som jag ägde förr i tiden!)
- Röda plyschtärningar
- My Little pony-klistermärken på rutorna
- Två små pappbilar som det stod Tiger Tunes på
- Godispapper
- Massa cdskivor utan fodral


5 saker i min handväska:

- Plackers (världens bästa uppfinning)
- Body Shops mandel-handkräm
- Tuggummi
- Busskort
- Cerat

5 personer jag utmanar :

- Hannah
- Josefin
- Henriette
- Elin
- Emilia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0